NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

حادثه ای عجیب برای سگی در شب .

حادثه ای عجیب برای سگی در شب .
نویسنده : مارک هادون .
مترجم : گیتا گرکانی
خلاصه ای از کتاب :
کریستوفر ۱۵ ساله به نوعی بیماری ‌‌‌اُتیسم دارد . او حافظه ای فوق العاده دارد ، ریاضیات را درک می کند ، علم را درک می کند اما انسان ها را درک نمی کند . او وقتی می فهمد ولینگتون – سگ همسایه – مرده است تصمیم می گیرد قاتل را پیدا کند و رمان جنایی درباره آن بنویسد . او در این ماجرا اسرار دیگری را کشف می کند که دنیای اطرافش را بر سرش خراب می کند و مفهومی دیگر ازانسان و زندگی به او می بخشد …
پ ن : شازده کوچولو !قلعه حیوانات ! کتابهایی که موقع خوندنشون هیجان زده می شین و توانایی دست کشیدن از کتاب و ندارین ;

حادثه ای عجیب برای سگی در شب اثر مارک هادون ، هم به همین صورت . بخونید و لذت ببرید . . .

دانلود از کانال زیر

https://t.me/ketabkhoors

n سال پیش در حد انفجار بودم . . .

تو چه میدانی درد من چیست ؟ 

درد من سردرد های مرموزم از تفکرات بی نتیجه ی این دنیای مزخرف است. 

تو می دانی درد من چیست ؟ 

درد من از درون انفجار مغزم به چاشنی سلول های خاکستری احمق است. 

تو درد مرا درک می کنی ؟

درد من از بی دردی تو ست . . .

به خود خیره شو! نگاهی به خود بینداز و من را در آن ببین. 

ببین که چگونه از ته دل . . . از درد دل . . .  می نالم . . . 

ببین حال و روزم را . . . .بسی جای تاسف نه صرفا برای من بلکه برای خودت. 

و این چنین خواهد بود روزگار درجا زدنم. 

ناله کردن بسی بس  . . . ولی . .  . به فکر چاره نیستم اما . . . 

ببین چگونه از عقل و دل می نالم . . .

hey du

hey du . . . ich liebe dich

2017

happy new year

2017

ایستادگی و مُردن

نگاه نیاز به دست دیگران . . .

قسم الکی همه به قرآن . . .

نمایش لافی حکایت از تحقیر . . .

 تصور کردنم  به پاشکسته و فقیر . . .

فووران درونی من و ر ....ن . ..

به فرومایگی همه خندیدن . . .

فرار از جماعت مملو از تزویر و ریا . . .

ببین جمع شدیم با کیا ! . . .

تُف به اول و آخر آنها کردن . . .

بچه هایی که فکر می کنن مَردن . . . .

خاموش شدن نگاه انسان . . .

ایمان آوردن هزاران حیوان . . .

نه ! تسلیم نخواهم شد و این بازی را خواهم بُرد . . .

کاکتوس می مانم و شاید روزی ایستاده خواه مُرد . . .