NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

با دهانی . . .

خواستم مثل آسمان باشم

منجی شهر نیمه جان باشم

آشیان پرندگان باشم

با همین دست خالی و سردم

.

نعره برداشتم که ماه آمد

مرد جنگ آور سپاه آمد

چگوارای بی کلاه آمد

گرچه یک بی چراغ شب گردم

ای وای من

فردا . . .

دوباره من و سربازی . . .

من و دوری از آزادی . . .

من و دل تنگی ام برای خودم . . .

دوباره شنیدن حرف زور . . . 

و این داستان ادامه دارد . . .

ادامه ای سخت . . .

برای من و من . . .

لعنت به دست های کوتاهی که نمی تواند هیچ کاری بکند . . .

لعنت به دل بی دلی که نمی تواند دلی را آرام کند . . .

لعنت به انسان های خودخواه . . .

بیخیال

نمیدونم ، بعد رفتن اولی که باید می رفت و وجودش اضافی بود ، دومی هم رفت، که نباید می رفت.

واقعا امسال با مزخرفات زیادی شروع شد . فکر می کردم که بی پولی بدترین درده ! اما ! حالا بحث های خاله زنک بازی و قضاوت های زود و بی فکری و دو بهم زنی هایی که دامن من از همه جا بی خبرم هم گرفت ! واقعا دل خوش و با پول نمیشه بدست آورد . هر چقد پول بریزی به پای اعصاب خورد و بخوای خودت و مشغول کنی مثل مسکن خوردن برای درمان سرطانه .

واقعا از حماقت خیلی ها تعجب می کنم . از مقاومت شدیدشون برای فهمیدن یک مطلب . خودشون و به در و دیوار میزنن که نفهمن .

واقعا زندگی انقدر سختی داره ؟ واقعا من باید این همه فشار تحمل کنم ؟ واقعا من باید از شدت استرس از حماقت دیگران که ممکنه زندگی من و تباه کنه در رنج باشم ! ؟ نمیشه و نمیخوام که بشه !

تنها راهش دوری از گزند انسان های بیشعوره بی نزاکته ! اما مگه میشه ! مگه میتونم فرار کنم !

حتما باید بتونم بجنگم . وگرنه نابود خواهم شد !

بجنگم برای اثبات بیشعوری به آدم های بیشعور . . .

اما چه فایده !

نمدونم ! هر چی می رم جلو تر پیچیده تر میشه !

بیخیال !

وعده برای پست های آینده

ده روز از سال جدید گذشت . . .

بیرجند هم رفتم و برگشتم ، خبری نبود . . .

باید یه پست فقط برای خاطرات بیرجند ، نیمه اول و دوم بذارم ، که اونم سر فرصت . 25 روز اول که رفتم و 14 روز دوم که باید سه ، چهار روز دیگه برم .

این ده روز هم  رفتم سر کار آموزی و به دلم راه داد که از این تز های الکی من فوق لیسانسم و من الم و بلم های الکی دست بردارم و یکم برم و عملی کار یاد بگیرم.

خوب این ده روز هم یه پست مفصل داره که باید اونم به موقعش پست شه .