NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

خدا رو شکر

الان که زمان داره کار خودش و میکنه و خودم و خودت و تو خودش حل میکنه و فقط فراموشی میمونه .....

الان که سرد شدم و به عقب نگاه میکنم هیچ حسی و احساس نمی کنم ..... 

الان که فاصله دل هامون به اندازه یه آسمون شده .....

خندم میگیره ..... از حماقتم .....

پیشنهاد به تو اشتباه بود .....

خدا رو شکر می کنم ..... خدا رو شکر میکنم که نشد .....

وگرنه الان با خون دل و زمان مشکل حل نمیشد .....

الان که نگاه میکنم  ..... تو پتانسیل به مرز جنون رسوندن من و داشتی و خدا رو شکر که از این سلاح مرگبار تو قصر در رفتم ..... 

نمدونم .... شاید برات میشدم یه سیبل ..... یه سیبل انتقام از تمام مردای بد زندگیت ...... 

الان راحتم ..... اما اگر میومدی حتما به فاک عظما میرفتم ...... 

به خدا میسپارمت و آرزوی سیل خوبی ها تو زندگیت و دارم ....

قربانت ..... یه رها یافته از دست تو .......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد