NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

در سکوت خودم

به اینجا پناه آورده ام و هنوز تنهایی گریبانم و ول نمیکنه . . .

جدای از خاطرات تلخ و شیرین اینجا ، می شود پناهنده شد به خود . . .

هنوز روی پای خودم گریه می کنم و خودم در آغوش می گیرم . . .

که هنوز کسی هست که خودش و دوست داره و به خودش عشق می ورزه ...

تلخی ناکامی ها و شیرینی شیرینکامی ها . . .

خیلی دوست دارم و سعی می کنم که کلا گذشته رو بریزم دور . . .

تمرکزم رو بدبختی الان که چطوری خودم و خر کنم که خوبه و میگذره و درست می شه . . .

می دونه از یه حدی میگذره و بهت فشار میاد دیگه برات مهم نیست . . .

بذار نگذره ... بذار زمان ثابت وایسه . . .

هنوز هم به دنبال اگر ها و اما ها هستم ، دنبال یافتن پاسخی به چراها و چرا گاه های لم یزرع . . .

تمام می  شود . . .

در سکوت خودم و خودم . . .

و دیگر هیچ

بعضی وقتا حس تشویش شومی تمام وجودت و میگیره . . .

جایی گیر کردی که نه راه پس داری نه راه پیش . . .

سیل عظیم موسیقی هایی که تداعی کننده ی خاطرات گذشته ست تو رو با خودش به عمق فراموشی میبره . . .

حجم زیادی از تلخی ها و شیرینی ها  و کلافه گی ها . . .

وای خدای من . . .

مگر میشود بشود خسته و بیگانه با خودش .  . .

این من تنهای خمیده در خودم . . .

هنوز میشینم و تنها در خود فرو می روم . . .

و فقط تلخیِ مشمئز کننده ای به کامم فرو می رود . . .

نمی دانم دردم کجاست . . .

امان از بلا تکلیفی محض . . .

و دیگر هیچ .  . .

960707

چه زود گذشت . . .

سهیلم داره میره .  .

من و زنجان . . .

هنوز هستیم . . .