NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

تصمیم دارم بنویسم

پنج سال از عمر وبلاگم میگذره و هنوز در تفکر این هستم که  قلم بزنم ! یا نه !

البته نمیشه گفت که کل این پنج سال مردد بودم ! نه ! حجم زیاد درس های دانشگاه و نرسیدن چیز های قابل نوشتن به ذهنم شاید باعث شد که اصلا به فکر نوشتن نرسم . و مزید بر علت هم عدم مطالعه فراوان که به حمدالله توی یک سال اخیر ، با بقیه عمرم از مقدار ساعت های اختصاص داده شده به کتاب قابل مقایسه نیست.

ولی خوب ، در ادامه تصمیم دارم بنویسم و مخاطبم هم خودم باشم !

نظرات 2 + ارسال نظر
دوخیییی جمعه 1 بهمن 1395 ساعت 20:59 http://nilldream.2fh.co

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون
6518

سایت تبلیغاتی دارین ! بیام چی ببینم آخه !؟

کلاغ سپید پنج‌شنبه 7 بهمن 1395 ساعت 02:19 http://kalaghesepid.mihanblog.com

مینویسم مبادا جوهر مدادم خشک شود ...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد