NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

NASSER SIRJANI

وبلاگ شخصی ناصر سیرجانی

04

خوب به سلامتی محل آموزشی خدمتمون هم معلوم شد ! 04 بیرجند !

نه ناراحتم ، نه خوشحال !

ولی من یاد گرفتم که همیشه ! به فکر بدترین حالت باشم! و اگر اتفاق افتاد با آغوش باز به استقبالش برم.

و مهم ترین نکته اینکه همیشه سخت ترین شرایط که آدم و آدم بار میاره برا من پیش میاد که از این بابت خوشحالم .

گله و شکایت ندارم! چون کاری نمیتونم بکنم ! پس خودم و اذیت نمی کنم ! بقیه میرن ! من هم یکی !

خیلی دوست دارم ، از درس خوندن و خونه و دانشگاه و . . . فاصله بگیرم ! جایی که نه از جنگ و خبریه ! نه از گرانی و تورم !

یه مدت تو بی خبری سیر کنم و به خودم فکر کنم .!

خوب دوست دارم بعد خدمت یه آدم محکم تر باشم ! یه آدمی که با شرایط سخت زندگی جا نزنه و بره تو دلش !

البته الان کمی این طوری هستم! یکم آبلومویسم دارم ! دوست دارم این آبلومویسم از بین بره !

خالص بشم !

فدا !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد